جورج فورمن بزرگ

جورج فورمن که از دوران کودکی فقیرانه ای برآمده بود، خشم خود را به مدال طلای المپیک و قهرمان سنگین وزن جهان هدایت کرد و به دنبال آن تجربه ای نزدیک به مرگ او را از رینگ بوکس به منبر برد. اما وقتی می‌بین...

درام تاریخی
ژانر
درام ، تاریخی
رده سنی
سال ساخت
2023
IMDB
7.9
مدت زمان
129 دقیقه

جورج فورمن که از دوران کودکی فقیرانه ای برآمده بود، خشم خود را به مدال طلای المپیک و قهرمان سنگین وزن جهان هدایت کرد و به دنبال آن تجربه ای نزدیک به مرگ او را از رینگ بوکس به منبر برد. اما وقتی می‌بیند که جامعه‌اش از نظر روحی و مالی با مشکل مواجه می‌شوند، فورمن به رینگ باز می‌گردد و با بازپس‌گیری عنوان خود، تاریخ را می‌سازد و مسن‌ترین و غیر محتمل‌ترین قهرمان بوکس سنگین‌وزن جهان می‌شود.
Fueled by an impoverished childhood, George Foreman channeled his anger into becoming an Olympic Gold medalist and World Heavyweight Champion, followed by a near-death experience that took him from the boxing ring to the pulpit. But when he sees his community struggling spiritually and financially, Foreman returns to the ring and makes history by reclaiming his title, becoming the oldest and most improbable World Heavyweight Boxing Champion ever.

نظرات